Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt

Main Article Content

Benő Csapó
Csaba Csíkos
Erzsébet Korom

Abstract

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Csapó, B., Csíkos, C., & Korom, E. (2016). Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, 26(3), 3–16. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.3
Section
Articles