A kutatásalapú tanárképzés : nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek
Main Article Content
Absztrakt
Különböző kutatási programok és elemzések egybehangzó következtetése szerint az oktatás hatékonyságának meghatározó tényezője a tanár. Egyetlen oktatási reform sem lehet eredményes a tanárok aktív közreműködése nélkül. Minden oktatási innováció hatása attól függ, mennyire képesek és hajlandóak a tanárok élni az új lehetőségekkel. Miként más elemzések (ld. OECD, 2007a; Csapó, 2007a) mellett a nagy visszhangot kiváltott McKinsey jelentés (Barber és Mourshed, 2007) is rámutatott, a világ legjobban teljesítő oktatási rendszereiben a legfelkészültebb tanárok dolgoznak.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Csapó, B. (2015). A kutatásalapú tanárképzés : nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek. Iskolakultúra, 25(11), 3–16. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.3
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek