A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmány a kvalitatív kutatásmódszertan részterületeit kidolgozó cikkek sorába kíván illeszkedni. A kvalitatív metodológiai elvek problematikáján belül tárgyalja a trianguláció mint az érvényesség egyik biztosítékának lehetséges megjelenési formáit. Mindezt úgy teszi, hogy az MTMM-mátrix elemzésével elvi kapcsolatot keres a trianguláció és a mátrix logikai működése között, továbbá felhívja a figyelmet a validitás konvergens és divergens (diszkriminatív) aspektusára.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Sántha, K. (2010). A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, 20(7-8), 54–62. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21036
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek