Abdukció az osztálytermi interakcióban
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések eredményei tükrözik az abdukció tanári kommunikációban való megjelenését. Az eredmények értelmezése során kitérünk az abduktív következtetés helyességére vagy helytelen voltára, utóbbi esetben magyarázatokat keresünk a lehetséges okokra.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Gyeszli, E., & Sántha, K. (2015). Abdukció az osztálytermi interakcióban. Iskolakultúra, 25(12), 19–27. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.12.19
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek