Abdukció az osztálytermi interakcióban

Main Article Content

Edit Gyeszli
Kálmán Sántha

Abstract

A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések eredményei tükrözik az abdukció tanári kommunikációban való megjelenését. Az eredmények értelmezése során kitérünk az abduktív következtetés helyességére vagy helytelen voltára, utóbbi esetben magyarázatokat keresünk a lehetséges okokra.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Gyeszli, E., & Sántha, K. (2015). Abdukció az osztálytermi interakcióban. Iskolakultúra, 25(12), 19–27. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.12.19
Section
Articles