Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés
Main Article Content
Abstract
A Rocard-jelentés (lásd a jelen lapszámban) tisztázni igyekszik a kutatásalapú természettudományos nevelés (’inquiry-based science education’, IBSE) és a problémaalapú tanulás (’problem-based learning’, PBL) viszonyát. Eszerint a problémaalapú tanulás elsősorban a matematikai nevelés szakirodalmában használatos. A Rocard-jelentés szerint a problémaalapú tanulás speciális esete lenne a kutatásalapú tanulás, amikor a kitűzött probléma megoldásához kísérletezésre, természettudományos szemléletű vizsgálódásra is szükség van.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Csíkos, C. (2010). Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. Iskolakultúra, 20(12), 52–60. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21101
Issue
Section
Articles