Iskolai egészségfejlesztés
MTA-SZTE Egészségfejlesztés Kutatócsoport különszám

Megjelent: 2023-02-16

Merre tovább a magyar iskolai egészségfejlesztésben?

Lippai László, Vitrai József (Szerző)

3-20

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.3

HECAT – Az egészségnevelési feladatok (keret)tantervi megjelenésének elemzésére szolgáló eszköz

Tarkó Klára, Mátó Veronika, Uitumen Erdenezul, Szabó-Prievara Dóra Katalin (Szerző)

21-30

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.21
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2023.1-2.31
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.46

Egészségfejlesztés az iskolában

Jó gyakorlatok Németországból

Sárvári Tünde, Nádudvari Gabriella (Szerző)

60-76

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.60
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.77

A családi minta fontossága – szülő és gyermek médiahasználata a COVID-19 idején

Szabó-Prievara Dóra Katalin, Nádudvari Gabriella Erika (Szerző)

93-110

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.93

A kiégés kialakulása és megelőzése

Mihálka Mária (Szerző)

111-127

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.111
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.128
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.134
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.144
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.1-2.160