Az impakt faktor a neveléstudományi kutatásokban
Main Article Content
Abstract
A tudományos teljesítmény méréséről, a különböző mutatószámok felhasználásáról és a rájuk vonatkozó kritikákról számos magyar nyelvű publikációból tájékozódhatunk (például: Vinkler, 2008; Tolnai, Schubert és Wolf, 2008; Schubert, 2012). A témát intenzíven tárgyaló Scientometrics folyóirat az Akadémiai Kiadó társgondozásában jelenik meg, így a világban a tudománymetriát több szálon hazánkhoz kötik. A jelen tanulmány célja megmutatni, hogy a neveléstudományi kutatások területén milyen szerepe van és lehet az impakt faktornak. Ezt a célt két lépésben kívánjuk megvalósítani. Egyrészt megmutatjuk, hogy a neveléstudományi kutatás és az impakt faktor jelenségvilága szoros összefüggésrendszert alkot már jelenleg is, másrészt a hazai neveléstudomány szemszögéből elemezzük ennek az összefüggés-rendszernek a következményeit.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Csíkos, C. (2013). Az impakt faktor a neveléstudományi kutatásokban. Iskolakultúra, 23(9), 3–16. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21417
Issue
Section
Articles