Megjelent: 2022-05-02

A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében

Fejes József Balázs, Mezei Tímea, Vígh Tibor, Szenczi Beáta, Rausch Attila (Szerző)

3-26

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.3
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.27
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.46
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.57
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.76

A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja

Földi Fanni, Józsa Krisztián (Szerző)

96-109

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.5.96