A tankönyvi kérdéskör kútfői, avagy dimenziók a dualizmus korából Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvkutatások dualizmus kori forrásai. Tanulmányok és forrásgyűjtemény. Molnár-Kovács Zsófia: A magyar tankönyvkutatások forrásdimenziói (1867-1918).

Main Article Content

Kóger Yvetta

Absztrakt

Molnár-Kovács Zsófia (2017). A tankönyvkutatások dualizmus kori forrásai. Tanulmányok és forrásgyűjtemény. Capillatus Kiadó. 452. https://digitalia.lib.pte.hu/hu/pub/molnar-k-zs-a-tankonyvkutatasok-dualizmus-kori-forrasai-capillatus-pecs-2017-5452 Utolsó
letöltés: 2022. 05. 12.


Molnár-Kovács Zsófia (2019). A magyar tankönyvkutatások forrásdimenziói (1867–1918). Institutio Könyvkiadó. 213.
https://digitalia.lib.pte.hu/hu/pub/molnar-k-zs-a-magyar-tankonyvkutatasok-forrasdimenzioi-1867-1918-institutio-pecs-2019-5450 Utolsó letöltés: 2022. 05. 12.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kóger, Y. (2022). A tankönyvi kérdéskör kútfői, avagy dimenziók a dualizmus korából : Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvkutatások dualizmus kori forrásai. Tanulmányok és forrásgyűjtemény. Molnár-Kovács Zsófia: A magyar tankönyvkutatások forrásdimenziói (1867-1918). Iskolakultúra, 32(5), 127–131. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/43667
Folyóirat szám
Rovat
Kritika