A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében
Main Article Content
Absztrakt
A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvkiadó gondozásában megjelent szintetizáló mű tizenkét kutatási terület elméleti hátterét, mérés-értékelési adatait és pedagógiai relevanciáját mutatja be. Kitér – többek között – az olvasás-, a matematika- és a természettudományi vizsgálatok eredményeire, számszerűsítve a magyar tanulók tudásának változását és főbb jellemzőit.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Debreczeni, D. G., & Rausch, A. (2015). A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében. Iskolakultúra, 25(7-8), 125–129. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21683
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek