Megjelent: 2024-04-16

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.3
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.15
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.25

A STEM szakos hallgatók fenntarthatósági nézetei

Alter Emese, Mónus Ferenc (Szerző)

43-63

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.43

Miért hálásak az egyetemi hallgatók oktatóiknak?

Egy intézményi hálagyakorlat tanulságai

Dósa Ildikó, Dósa Katalin, Szobonya Réka, Fűzi Beatrix (Szerző)

64-83

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.64

A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből

Váradi Judit, Héjja Bella Emerencia, Szűcs Tímea (Szerző)

84-94

DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.84
DOI: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.5.95