Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői : roma és többségi tanulók összehasonlítása

Main Article Content

József Balázs Fejes
Krisztián Józsa

Absztrakt

Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Fejes, J. B., & Józsa, K. (2007). Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői : roma és többségi tanulók összehasonlítása. Iskolakultúra, 17(6-7), 83–96. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20643
Rovat
Cikkek