Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Legfrissebb
Archívum
Iskolakultúra-könyvek
Szerzőknek
Közlési feltételek
Formai követelmények
Benyújtás
Kéziratok típusai és terjedelmük
Ellenőrzőlista
Formai követelmények ellenőrzése
Bírálati folyamat
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Pályázati beszámoló
Nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 29 szám 6 (2019)
Megjelent:
2019-06-03
Teljes szám
Évf. 29 szám 6 (2019)
Serdülők és fiatal felnőttek néhány szociális és affektív jellemzője
A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében
Nagy Krisztina, Zita Gál, Szilvia Jámbori, László Kasik, József Balázs Fejes (Szerző)
3-17
PDF
Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében
Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Zita Gál, László Kasik, Lilla Szabó Hangya, Krisztina Nagy (Szerző)
18-35
PDF
Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében
Lilla Szabó Hangya, Szilvia Jámbori, Zita Gál, László Kasik, József Balázs Fejes (Szerző)
36-48
PDF
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei
László Kasik, Zita Gál, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy, Lilla Szabó Hangya (Szerző)
49-61
PDF
Tanulmány
A kézírás és a gépírás összehasonlító vizsgálata a Mozgásjavító Általános Iskolában
Melinda Péntek-Dózsa, Beatrix Séllei (Szerző)
62-87
PDF
Anomáliák a felsőoktatás-finanszírozásban
István Polónyi (Szerző)
88-95
PDF
Szemle
Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton"
György Jakab (Szerző)
96-114
PDF
Az alvás szerepe a tanulási és explicit emlékezeti folyamatokban az érzelmi telítettség függvényében
Eszter Csábi, Ágnes Zámbó (Szerző)
115-127
PDF
A gyermekotthonok feladata a roma gyerekek nevelésében
Erzsébet Rákó (Szerző)
128-140
PDF
Kritika
A könyv, amelynek segítségével megérthetjük az afantáziás gondolkodást
Erzsébet Gulyás (Szerző)
141-143
PDF