A természettudományi tudás/műveltség értelmezései a nemzeti standardokban
Main Article Content
Absztrakt
A természettudományos nevelés rendszeresen visszatérő kérdése (Bybee, 1997a), hogy milyen a korszerű természettudományi műveltség, hogy mit kell tudnia a természettudományi műveltséggel rendelkező egyénnek a természettudományokból, a természettudományokról. A probléma jelentőségét mutatja, hogy nagyszámú tanulmány foglalkozik a természettudományi tudás/ műveltség leírásával, a különböző modellek elemzésével. A világ számos országában – az angolszász területeken a kilencvenes években, Európában az ezredfordulót követően – kidolgozták a természettudományi nevelést támogató alapelveket, tantervi és/vagy értékelési követelményeket.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
B. Németh, M. (2010). A természettudományi tudás/műveltség értelmezései a nemzeti standardokban. Iskolakultúra, 20(12), 92–99. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21104
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek