Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban
Main Article Content
Absztrakt
A tudáskonstruálás középpontba állítását egyfelől a konferencia témája, másfelől általánosabban az indokolja, hogy a nyelvtanórai tudás (más tudásfajtákhoz hasonlóan) nem dologszerű, nem statikus, a felépítése „aktív, belső és személyes” folyamat, amely az egyének közötti társas viszonyokban (diák-diák, tanár-diák) és adott kulturális közegben zajlik, ezek jellemzői tehát meghatározzák a
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Kugler, N. (2015). Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. Iskolakultúra, 25(7-8), 28–37. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.7-8.28
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek