Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban
Main Article Content
Abstract
A tudáskonstruálás középpontba állítását egyfelől a konferencia témája, másfelől általánosabban az indokolja, hogy a nyelvtanórai tudás (más tudásfajtákhoz hasonlóan) nem dologszerű, nem statikus, a felépítése „aktív, belső és személyes” folyamat, amely az egyének közötti társas viszonyokban (diák-diák, tanár-diák) és adott kulturális közegben zajlik, ezek jellemzői tehát meghatározzák a
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kugler, N. (2015). Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. Iskolakultúra, 25(7-8), 28–37. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.7-8.28
Issue
Section
Articles