Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden
Main Article Content
Absztrakt
E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismereteik transzferére, rendelkeznek-e a feladatok sikeres megoldásához szükséges rutinokkal.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Czédliné Bárkányi, Éva, Szalay, I., Vármonostory, E., & Bagota, M. (2008). Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden. Iskolakultúra, 18(9-10), 39–46. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20782
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek