Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden
Main Article Content
Abstract
E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismereteik transzferére, rendelkeznek-e a feladatok sikeres megoldásához szükséges rutinokkal.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Czédliné Bárkányi, Éva, Szalay, I., Vármonostory, E., & Bagota, M. (2008). Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden. Iskolakultúra, 18(9-10), 39–46. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20782
Issue
Section
Articles