A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban
Main Article Content
Absztrakt
A metakogníció-kutatás szakirodalmának egyik jelentős kérdése, hogy a metakognitív folyamatok milyen mértékben tudatosak és elérhetőek a verbális kifejezés számára (Veenman, Van Hout-Wolters és Afflerbach, 2006). Ez fontos elméleti probléma, amely nagyon szorosan összefügg kutatásmódszertani megfontolásokkal. A metakognitív folyamatok eddigi vizsgálata elsősorban a verbális megnyilvánulásokon keresztül történt – például interjúk, kérdőívek és hangosan gondolkodtatás módszerével. Ez a megközelítés alapjában kizárja a tudattalan és a nemverbális folyamatok és viselkedésformák figyelembe vételét.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Whitebread, D., Pino Pasternak, D., Sangster, C., & Coltman, P. (2007). A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban. Iskolakultúra, 17(11-12), 82–91. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20693
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek