A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban
Main Article Content
Abstract
A metakogníció-kutatás szakirodalmának egyik jelentős kérdése, hogy a metakognitív folyamatok milyen mértékben tudatosak és elérhetőek a verbális kifejezés számára (Veenman, Van Hout-Wolters és Afflerbach, 2006). Ez fontos elméleti probléma, amely nagyon szorosan összefügg kutatásmódszertani megfontolásokkal. A metakognitív folyamatok eddigi vizsgálata elsősorban a verbális megnyilvánulásokon keresztül történt – például interjúk, kérdőívek és hangosan gondolkodtatás módszerével. Ez a megközelítés alapjában kizárja a tudattalan és a nemverbális folyamatok és viselkedésformák figyelembe vételét.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Whitebread, D., Pino Pasternak, D., Sangster, C., & Coltman, P. (2007). A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban. Iskolakultúra, 17(11-12), 82–91. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20693
Issue
Section
Articles