A gyereklíra reneszánsza

Main Article Content

Katalin Gombos

Absztrakt

A vers hatását a gyerekekre befolyásolhatja az is, hogy ösztönösen érzékelik, kihez is beszél a mű, ki voltaképpen a költői szöveg alanya: ő maga, vagy éppen a felnőtt közvetítő? Napjaink gyereklírája egyre inkább számol ezzel a tapasztalattal, miáltal beszédmódjában, nyelvezetében, s tematikájában is határozott felfrissülést hoz az évtizedek során némileg megcsontosodott gyerekversek világába.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Gombos, K. (2007). A gyereklíra reneszánsza. Iskolakultúra, 17(5), 42–58. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20630
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek