A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése Hegedűs Roland: Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba?

Main Article Content

Krisztina Sebestyén

Abstract

Hegedűs Roland (2020). Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? Debreceni Egyetemi Kiadó.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Sebestyén, K. (2021). A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése: Hegedűs Roland: Kompetenciák – Hátrányok – Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba?. Iskolakultúra, 31(5), 125–128. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34646
Section
Kritika