A neveléstudomány helyzetéről

Main Article Content

István Polónyi

Abstract

A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy a hazai neveléstudomány nemzetközi publikációs teljesítményére különösen igaz ez a kijelentés. Mint Csapó (2015b) írja: „Magyarország nem tartozik azok közé az országok közé, ahol a neveléstudomány különösebben fejlett lenne”.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Polónyi, I. (2016). A neveléstudomány helyzetéről. Iskolakultúra, 26(4), 3–20. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21785
Section
Articles