A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók
Main Article Content
Abstract
Jelen írás négy felsőoktatási intézménytől – Szegedi Tudományegyetem Tanárképző Központ, Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ – kapott, az osztatlan tanárképzésre jelentkezők pályaalkalmassági vizsgálatáról szóló önértékelés fontosabb sajátosságait, megállapításait és következtetéseit foglalja össze. Mivel az intézményi önértékelések szerkezete nem egységes, külön-külön alfejezetekben dolgozzuk fel az egyes felsőoktatási intézmények gyakorlatait. Ezt követően a tanári pályaalkalmassági vizsgával kapcsolatos releváns intézményi véleményeket, reakciókat, javaslatokat összegezzük
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Széll, K. (2014). A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók. Iskolakultúra, 24(1), 117–126. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21476
Issue
Section
Articles