Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben

Main Article Content

Hubert Tison

Abstract

A hidegháború miatt a közép-európai országok és népek történelmének tanítása hosszú ideig nehéz és tökéletlen volt. Pedig Magyarország megfelelő példa annak bemutatására, miként nyomták el a népeket, amelyeknek mégis volt bátorságuk újra és újra felkelni szabadságukért, végül 1989-ben nyerve el azt. Egy humánus és testvéri Európa létrehozatalához nélkülözhetetlen szomszéd országaink történelmének ismerete, különösen a közép-európai országoké.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Tison, H. (2006). Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben. Iskolakultúra, 16(11), 41–46. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20529
Section
Articles