Metafora a pedagógiai kutatásban
Main Article Content
Abstract
Kutatásunk arra az elméletre támaszkodik, mely szerint a nevelés világa abban a nyelvben is él, amelyen keresztül a róla való gondolkodás mások számára érthetővé válik, illetve hogy megfogalmazásaink egyben koncepcionális közlések. A kognitív tudományok térhódításának egyik következménye, hogy újraértelmezik a megismerés és a nyelv kapcsolatát, s ez fontos lett a pedagógia számára. Ebből az önmagában is hatalmas területből most a metaforát mint a pedagógiai kutatás módszerét mutatjuk be azon a kutatáson keresztül, amelyet az ELTE Neveléstudományi Intézete folytat családok nevelési nézeteinek feltárására.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Vámos, Ágnes. (2003). Metafora a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, 13(4), 109–112. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/19839
Issue
Section
Articles