Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Legfrissebb
Archívum
Iskolakultúra-könyvek
Szerzőknek
Közlési feltételek
Formai követelmények
Benyújtás
Kéziratok típusai és terjedelmük
Ellenőrzőlista
Formai követelmények ellenőrzése
Bírálati folyamat
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Pályázati beszámoló
Nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 20 szám 5-6 (2010)
Megjelent:
2010-06-01
Teljes szám
Évf. 20 szám 5-6 (2010)
Cikkek
TÁMOP 4.1.3. OKKR. 2. elemi projekt : az OKKR kidolgozását segítő és az érdeklődő érintettek (későbbi felhasználók) számára összeállított glosszárium [melléklet]
Iskolakultúra (Szerző)
3-16
PDF
A magyar felsőoktatási képesítési keretrendszer átfogó elemzése
András Derényi (Szerző)
3-10
PDF
A képtudomány módszerei a neveléstudományi és társadalomtudományi kutatásban
Ulrike Pilarczyk, Ulrike Mietzner (Szerző)
3-16
PDF
Nemzetközi tapasztalatok az Európai Képesítési Keretrendszer munkálatai közben
Ildikó Mihály (Szerző)
11-32
PDF
Az OKKR kialakításával kapcsolatos hazai munkálatok történeti áttekintése
Iván Falus (Szerző)
33-62
PDF
Szintleírások és teljesítményszintek a közoktatásban : az Országos Képesítési Keretrendszer lehetséges közoktatási vonatkozásai
Zsuzsanna Horváth (Szerző)
63-118
PDF
Lehetséges kimeneti pontok, szakaszhatárok – a kompetenciaalapú NAT és az Országos Képesítési Keretrendszer (OKKR) kapcsolódási pontjai
Judit Ütőné Visi (Szerző)
119-140
PDF
A felnőttképzés az OKKR kidolgozása tükrében
László Zachár (Szerző)
141-170
PDF
A felsőoktatás kihívásai és válaszai az új évezredben
Pál Veres (Szerző)
171-203
PDF
A KKK-rendszer és az OKKR viszonya
Gyula László (Szerző)
204-230
PDF
Validálási eljárás a felsőoktatásban
Iskolakultúra (Szerző)
231-233
PDF
Minek nevezzelek?
Gabriella Kállai (Szerző)
234-236
PDF