A magyar felsőoktatási képesítési keretrendszer átfogó elemzése
Main Article Content
Absztrakt
A magyar felsőoktatásról való gondolkodásban a kimenet felőli szabályozás és a tanulási eredmények, keretrendszerű képzésszabályozás elve először az 1993. évi, sokszor módosított felsőoktatási törvényt felváltó, 2005. évi új felsőoktatási törvény alapjául szolgáló Magyar Universitas Program (Oktatási Minisztérium, 2004) számára előtanulmányokat és policyajánlásokat kidolgozó, Csatlakozás az Európai Felsőoktatási Térséghez munkacímet viselő program (Oktatási Minisztérium, 2003) szakmai háttértanulmányai és ajánlásai között jelent meg. A CSEFT keretében több elemzés, szakértői tanulmány foglalkozott a bolognai folyamat magyarországi megvalósíthatóságával, különös tekintettel a ciklusos képzési szerkezetre való áttéréssel.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Derényi, A. (2010). A magyar felsőoktatási képesítési keretrendszer átfogó elemzése. Iskolakultúra, 20(5-6), 3–10. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21020
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek