Módszertani térkép a kulturális és nyelvi diverzitás megértéséhez
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmánykötetben összegyűjtött és bemutatott kutatások relevanciája abban áll, hogy egyrészt feltérképezi az osztálytermi megfigyeléses technikák terén az utóbbi évtizedekben végbement nagy léptékű metodológiai fejlődés eredményeit, másrészt módszertant kínál egy – nálunk is egyre jelentősebb – megoldásra váró társadalmi problémára: az etnikailag és nyelvileg heterogén osztályokban való integráció és hatékony pedagógia vizsgálatára.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Szabó, Ágnes, & Cs. Czachesz, E. (2010). Módszertani térkép a kulturális és nyelvi diverzitás megértéséhez. Iskolakultúra, 20(4), 127–129. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21017
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek