Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz

Main Article Content

Andrea Kárpáti

Absztrakt

Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.

Letöltések

Article Details

Hogyan kell idézni
Kárpáti, A. (2007). Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. Iskolakultúra, 17(4), 3–7. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20608
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>