Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz
Main Article Content
Abstract
Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kárpáti, A. (2007). Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. Iskolakultúra, 17(4), 3–7. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20608
Issue
Section
Articles