Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre
Main Article Content
Absztrakt
Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Jobbágy, E. (2012). Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Iskolakultúra, 22(6), 61–78. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21284
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek