Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre
Main Article Content
Abstract
Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Jobbágy, E. (2012). Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Iskolakultúra, 22(6), 61–78. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21284
Issue
Section
Articles