Az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás a dokumentumok tükrében
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmányomban egy vidéki, német két tanítási nyelvű iskola alsó tagozatán oktatott német nyelv és német nyelvű szaktárgyak tanterveinek és tanmeneteinek elemzésén alapuló eredményeket foglalom össze. A dolgozat egy nagyobb kutatás része, amelynek célja az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás elemzése és értékelése, vagyis hogyan jellemezhető ez a képzési forma, milyen pedagógiai alapelvek és nyelvelsajátítási elvek húzódnak meg mögötte és ez hogyan valósul meg az osztályteremben egy konkrét általános iskolában. A két tanítási nyelvű alsó tagozatos oktatás empirikus vizsgálata szükséges annak érdekében, hogy képet alkothassunk a képzés minőségéről, jelen helyzetéről.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes. (2011). Az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás a dokumentumok tükrében. Iskolakultúra, 21(10-11), 163–174. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21204
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek