Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban
Main Article Content
Absztrakt
Írásomhoz nem véletlenül választottam az esszé műfaját, mivel úgy gondolom, hogy az általam kifejtendő témának és a tanári munkáról alkotott jelenlegi elképzelésemnek ez a nyelvi forma kínálja a legmegfelelőbb keretet. Az esszé műfaja szempontjából nagy jelentőséggel bír, hogy szemantikailag a „kísérlet” fogalmához kapcsolódik, és ily módon valamely prefixált, lezártságot implikáló értelem- és jelentésalkotás helyett a nyitottságot, a gondolkodás szabad, jövő idejű mozgását tételezi.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Virágh, S. (2011). Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. Iskolakultúra, 21(2-3), 149–156. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21136
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek