Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról
Main Article Content
Absztrakt
A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendeletben is szabályozta a tanulási zavarokkal küzdő diákok segítését, a lelki egészség megtartását és a szocio-kulturális különbségek által okozott problémák áthidalását és elfogadását. A magatartással (jólneveltséggel, viselkedéssel) összefüggő ismeretek oktatását, kompetenciák fejlesztését törvények írják elő, amelyeket gazdagon ismertet és idéz is a könyv.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Molnár, L. (2010). Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról. Iskolakultúra, 20(2), 111–113. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20980
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek