Az idő mint fogalmazási tartalom : az iskolai élet és a felnőttség ritmikai szerkezete tanulói fogalmazások tükrében
Main Article Content
Absztrakt
Az ember viszonya az időhöz, időtapasztalata és idővel kapcsolatos fogalmai, az időtudat és az időgazdálkodás a nevelési és a szocializációs folyamatokban megszerezhető tanult, illetve habitualizálódó tudás. Az idő habitualizációjában és az időszemlélet alakulásában kitüntetett szerepe van a gyermek- és iskoláskornak, ebből adódóan meghatározóak azok az intézményi formák és gyakorlati eljárások is, amelyek a felnövekvő embert az időméréssel összekapcsolt időfogalom segítségével szocializálják
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Huszár, Z. (2008). Az idő mint fogalmazási tartalom : az iskolai élet és a felnőttség ritmikai szerkezete tanulói fogalmazások tükrében. Iskolakultúra, 18(3-4), 88–95. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20733
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek