A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése
Main Article Content
Absztrakt
A tudás általános felértékelődése és a tanulásnak az élet mind több területére való kiterjedése következtében az oktatáselmélet alapfogalmai folyamatosan új tartalommal gazdagodnak. Ilyen átértékelődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben az előzetes tudás fogalma, és új tartalmat kapott annak felmérése.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Csapó, B. (2006). A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése. Iskolakultúra, 16(2), 3–16. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20385
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek