Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Iskolakultúra-könyvek
For Authors
Publication criteria
Formatting Requirements
Submission
Types and length of manuscripts
Checklist
Formatting Requirements Checklist
Review Process
About
About the Journal
Editorial Team
Project Reports
Declaration
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 25 No. 4 (2015)
Published:
2015-04-01
Full Issue
Évf. 25 szám 4 (2015) (Magyar)
Articles
A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére
Erika Köböl, Tibor Vidákovich (Author)
3-17
PDF (Magyar)
Olaszliszkától a Népművelési Intézetig, és még azon túl: néptánccal a gyermekek lelkéig és lelkéért
Henrik Kovács (Author)
136-137
PDF (Magyar)
Határ-esetek, átmenetek
László Trencsényi (Author)
133-135
PDF (Magyar)
A közösségi oldalak hatásának vizsgálata SNI-s tanulók körében
József Rádli (Author)
111-132
PDF (Magyar)
A lengyel oktatási reform a PISA vizsgálatok tükrében
Kristóf Velkey (Author)
92-110
PDF (Magyar)
Hivatkozási mintázatok, izoláció és ülésvezetői kontroll az 1924. évi középiskolai törvény nemzetgyűlési vitájában
Zoltán András Szabó (Author)
78-91
PDF (Magyar)
Kisiskolás korú gyermekek úszástudásának és motoros képességeinek fejlesztése úszó foglalkozásokkal Szlovákiában
Ildikó Viczay, József Kontra (Author)
62-77
PDF (Magyar)
A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái
Gyöngyvér Molnár, Anita Pásztor-Kovács (Author)
49-61
PDF (Magyar)
Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében
László Kinyó, Enikő Bús (Author)
31-48
PDF (Magyar)
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén
Ágnes Hódi, Mária B. Németh, Erzsébet Korom, Edit Tóth (Author)
18-30
PDF (Magyar)
A literátus nemzet megvalósulásának komponensei
Valéria Juhász (Author)
138-140
PDF (Magyar)