Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Iskolakultúra-könyvek
For Authors
Publication criteria
Formatting Requirements
Submission
Types and length of manuscripts
Checklist
Formatting Requirements Checklist
Review Process
About
About the Journal
Editorial Team
Project Reports
Declaration
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 25 No. 3 (2015)
Published:
2015-03-02
Full Issue
Évf. 25 szám 3 (2015) (Magyar)
Articles
Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban
Kálmán Sántha (Author)
3-14
PDF (Magyar)
Matematikai szöveges feladatok és tanulási szokások kapcsolatának vizsgálata
László Szomju, Anita Habók (Author)
15-31
PDF (Magyar)
Az egyetemisták, a szüleik és a zsidó-nem zsidó vegyesházasság
Péter Tibor Nagy (Author)
47-55
PDF (Magyar)
Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl
Pál Kerekes, Péter Kiszl (Author)
56-71
PDF (Magyar)
Az online közösségi hálózatok és a véleménynyilvánítás pozitív és negatív szabadsága
Márton Iványi (Author)
72-88
PDF (Magyar)
A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban
Tibor Kisantal (Author)
89-103
PDF (Magyar)
Dilemmák a tudásról, a tanulásról, a szimpátia és empátia kapcsolatának miértjeiről, a kozmikus zene
Miklós Burián (Author)
104-111
PDF (Magyar)
Halló, itt a Gyermekrádió! : az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között : második rész
Péter Morva (Author)
112-124
PDF (Magyar)
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez
Anikó F. Joó (Author)
125-128
PDF (Magyar)
Romapasztoráció vagy pasztoráló romák?
Hanna Edit Kónya (Author)
129-131
PDF (Magyar)
A barlangfestményektől az e-könyvig : Roderick Cave és Sara Ayad könyvtörténete
István Monok (Author)
132-135
PDF (Magyar)