Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Iskolakultúra-könyvek
For Authors
Publication criteria
Formatting Requirements
Submission
Types and length of manuscripts
Checklist
Formatting Requirements Checklist
Review Process
About
About the Journal
Editorial Team
Project Reports
Declaration
Contact
Search
Home
Archives
Vol. 24 No. 1 (2014)
Published:
2014-01-01
Full Issue
Évf. 24 szám 1 (2014) (Magyar)
Articles
Egész nap az iskolában?
Mária Kőpatakiné Mészáros, József Mayer, Sára Vígh (Author)
34-47
PDF (Magyar)
Mit tapasztaltak a bizottságok a tanári alkalmassági vizsgán? : vélemények, javaslatok egy online kérdőíves felmérés alapján
Matild Sági, Péter Nikitscher (Author)
82-98
PDF (Magyar)
Komplex támogató program a hátrányos helyzetű roma gyerekek társadalmi sikerességének előmozdítására Lengyelországban
Enikő Gönczöl (Author)
3-17
PDF (Magyar)
Kiválasztási mechanizmusok a pedagógusképzésben – nemzetközi trendek és a finn példa
Krisztián Pálvölgyi (Author)
64-76
PDF (Magyar)
A tanári alkalmasság-vizsgálat sajtóvisszhangja
Katalin Varga (Author)
127-139
PDF (Magyar)
EGYMI intézményfejlődés a szegregált gyógypedagógiai iskolától a modellértékű tudásbázisig
Tünde Simon (Author)
48-56
PDF (Magyar)
Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében
Anna Imre, Gabriella Kállai (Author)
99-116
PDF (Magyar)
A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében : egy kutatás tanulságai
Zoltán Kerber, László Kojanitz, Boglárka Meixner (Author)
18-33
PDF (Magyar)
Jelentkezők, felvettek, alkalmassági vizsgák a számok tükrében
Kálmán Ercsei (Author)
77-81
PDF (Magyar)
Digitális bevándorlók és bennszülöttek – a digitális tudásmegosztás és interaktivitás lehetőségei
Zsuzsanna Voglné Nagy, Edit Lippai, Viktória Nagy (Author)
57-63
PDF (Magyar)
A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók
Krisztián Széll (Author)
117-126
PDF (Magyar)