Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése
Main Article Content
Abstract
A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.
Hódi Ágnes & Tóth Edit (2019). Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. Szeged: Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Sebestyén, E. (2020). Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában: Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. Iskolakultúra, 30(12), 107–108. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34132
Issue
Section
Kritika