Új utak a magyar nyelvtan tanításában
Main Article Content
Abstract
Örömteli és üdvözlendő, hogy immáron nemcsak Romániában büszkélkedhetnek kiváló magyar nyelvtani feladatgyűjteménnyel és segédlettel, hanem Magyarországon is. Megjelent ugyanis egy egyelőre kisebb visszhangot kiváltó, ám annál fontosabb segédlet, amely a nyelvtanórák újragondolását hivatott segíteni. Pontosabban a nyelvtan, az azt tanuló gyermek, s az azt tanító tanár között fennálló – részben érthető és megmagyarázható, részben teljesességgel érthetetlen – távolság csökkentését. A Kugler Nóra főszerkesztésében megjelent Magyar nyelvtan – a nyelvi jel. Funkcionális Szemléletű gyakorlatok 9–12. évfolyam számára c. feladatgyűjteményről és az ahhoz kapcsolódó tanári kézikönyvről lesz szó.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Jánk, I. (2020). Új utak a magyar nyelvtan tanításában. Iskolakultúra, 30(4-5), 105–108. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33270
Issue
Section
Kritika