Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Legfrissebb
Archívum
Iskolakultúra-könyvek
Szerzőknek
Közlési feltételek
Formai követelmények
Benyújtás
Kéziratok típusai és terjedelmük
Ellenőrzőlista
Formai követelmények ellenőrzése
Bírálati folyamat
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Pályázati beszámoló
Nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 26 szám 5 (2016)
Megjelent:
2016-05-02
Teljes szám
Évf. 26 szám 5 (2016)
Cikkek
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége
Gyöngyvér Molnár (Szerző)
3-16
PDF
Pályaorientáció és életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok számára a hazai képzési gyakorlatban
Csilla Szauer, Katalin Galambos, Gabriella Erzsébet Papp (Szerző)
17-24
PDF
Fejlesztési lehetőségek a fogyatékossággal élő hallgatók segítésében
Zita Demjén, Tibor Szabó (Szerző)
25-35
PDF
Rövidtávú emlékezet és munkamemória-kapacitás autizmusban
Dóra Juhász, Virág Szabó-Balogh (Szerző)
36-47
PDF
A büntetés-végrehajtási szervezet reintegrációs tevékenységeinek új rendszere
Márta Takács-Miklósi (Szerző)
48-62
PDF
Roma Mentor Projekt: a Barát-modell
Péter Bogdán, Judit Némethné Végh (Szerző)
63-76
PDF
Tanulóközösségek ismeretségi hálóinak strukturális mintázatai és jellegzetességei
Pál Molnár (Szerző)
77-98
PDF
Genetikai ismeretterjesztés fontossága óvodában és általános iskolában
Veronika Végh, Csilla Zsigmond, Gábor Elbert, Zsolt Nagy (Szerző)
99-110
PDF
Coriolis a lefolyóban? : egy elterjedt tévhit iskolai vizsgálata probléma-, élményés kutatásalapú módszerrel
Gábor Horváth, Lászlóné Nagy-Czirok, Magdolna Kiszi (Szerző)
111-122
PDF
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet digitális tananyagairól
István Jánk (Szerző)
123-130
PDF