A könyv, amelynek segítségével megérthetjük az afantáziás gondolkodást
Main Article Content
Abstract
„Ha tudtam volna az afantáziáról (aphantasia), könnyebben tanultam volna. Így a tanár által előírt módszert próbáltam magamra erőltetni, úgy kerestem volna valami más módszert magamnak.” – írja a könyvben iskolás koráról egy afantáziás adatközlő (57.). Tanítványom pedagógiai szakvéleményében olvasom, hogy a tanító néni azért küldte a Pedagógiai Szakszolgálathoz a diákot, mert fordítva írt betűket, számokat; nem volt „hajlandó” megtanulni a szorzótáblát, hanem összeadogatott, ám így se volt lassabb a feladatok megoldásában osztálytársainál; rajzai nem feleltek meg az elvárásoknak, ha nem másolás volt a követelmény.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Gulyás, E. (2019). A könyv, amelynek segítségével megérthetjük az afantáziás gondolkodást. Iskolakultúra, 29(6), 141–143. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/31834
Issue
Section
Kritika