Kritikusan az iskolapadban

Main Article Content

Anita Krausz

Abstract

A véleményformálás, a kritika megfogalmazása a gondolkodás olyan bonyolultabb formája, amely számos kognitív tényező hatását feltételezi. A 2014-ben megjelent Kritikai gondolkodás az osztályterembencímű könyv a téma fontosságára hívja fel a figyelmünket oly módon, hogy ismerteti annak pedagógiai – elméleti és gyakorlati – szintjeit. Fábián Gyöngyi könyvének nagy érdeme, hogy egy máig vitatott kérdéskört jár körbe, melynek fejlesztésére az oktatásban használatos eljárásaival, módszereivel kapcsolatban egyértelmű ajánlások még ma sincsenek.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Krausz, A. (2017). Kritikusan az iskolapadban. Iskolakultúra, 27(1-12), 212–214. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21909
Section
Kritika