Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?

Main Article Content

Sándor Czeglédi

Abstract

A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Czeglédi, S. (2016). Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?. Iskolakultúra, 26(11), 94–96. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21859
Section
Articles