Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében
Main Article Content
Abstract
Dolgozatom címe talán némiképp megtévesztő, mivel azt sugallhatja, hogy olyan narratív elemzés következik, amely bár tudományos szempontból akár érdekes is lehet, de témája a középiskolai oktatáshoz csak távolról kapcsolódik. Valójában az előadás tárgya nagyon is közvetlenül érinti az irodalomtanítás gyakorlatát: a regény néhány terjedelmesebb metanarratív kommentárjának értelmezésével ahhoz a kérdéshez szeretnék hozzászólni, hogy a Mikszáth-regények közül választva érdemes-e feltétlenül a Szent Péter esernyőjét olvastatni a diákokkal, illetve milyen tanári attitűdöt tartanék célravezetőnek a regény tanítása során.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Gintli, T. (2016). Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében. Iskolakultúra, 26(7-8), 79–86. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21828
Issue
Section
Articles