Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében

Main Article Content

Tibor Gintli

Abstract

Dolgozatom címe talán némiképp megtévesztő, mivel azt sugallhatja, hogy olyan narratív elemzés következik, amely bár tudományos szempontból akár érdekes is lehet, de témája a középiskolai oktatáshoz csak távolról kapcsolódik. Valójában az előadás tárgya nagyon is közvetlenül érinti az irodalomtanítás gyakorlatát: a regény néhány terjedelmesebb metanarratív kommentárjának értelmezésével ahhoz a kérdéshez szeretnék hozzászólni, hogy a Mikszáth-regények közül választva érdemes-e feltétlenül a Szent Péter esernyőjét olvastatni a diákokkal, illetve milyen tanári attitűdöt tartanék célravezetőnek a regény tanítása során.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Gintli, T. (2016). Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében. Iskolakultúra, 26(7-8), 79–86. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21828
Section
Articles