Honnan hová tartunk? : iránytű a szociális fejlődés segítéséhez
Main Article Content
Abstract
Napjainkban egyre gyakrabban halljuk a ’szociális kompetencia’, ’szociális nevelés’, ’proszociális viselkedés’ kifejezéseket. Az iskolai gyakorlatban a tudás átadása, a tanulásszervezés mellett előtérbe került a szociális kompetencia fejlesztése. Egyre több tanulmány jelenik meg a szociális neveléssel kapcsolatban, ám számos cikk pontatlanságokat tartalmaz. Többek között ezért volt égető szükség egy olyan szintetizáló munkára, ami az eddigi részeredményeket szélesebb kontextusba helyezve újabb összefüggésekre hívja fel a figyelmünket. Mit is jelentenek a fenti fogalmak és hogyan segíthető a gyermekek proszociális viselkedésének fejlődése? A témában való eligazodásban segít Zsolnai Anikó legújabb könyve, A szociális fejlődés segítése.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Vígh-Kiss, E. R. (2015). Honnan hová tartunk? : iránytű a szociális fejlődés segítéséhez. Iskolakultúra, 25(10), 90–94. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21715
Issue
Section
Articles